Het aantal online verkopen groeit fenomenaal. In de afgelopen tien jaar is de omzet meer dan verviervoudigd. En nog steeds neemt de omzet elk jaar toe met zo’n 8 à 9 procent (bron: Thuiswinkel Markt Monitor). Voor marktleider Bol.com zou deze groei niet mogelijk zijn zonder een optimaal functionerende ICT infrastructuur. En optimaal betekent in dit geval dat de ICT het gewoon altijd moet doen. Een online klant is weinig loyaal en klikt zo door naar een andere webshop. Zeker in het cruciale piekseizoen rond de feestdagen. Dit vergt een state of the art infrastructuur die op de continue groei anticipeert.
VKA heeft Bol.com geholpen met het creëren van een stabiel platform en het inrichten en verbeteren van het service management proces. Hierdoor is het beheer van de infrastructuur en de applicaties goed afgestemd op de behoeften vanuit de business. Door het werken volgens Agile en SCRUM in te voeren is de IT afdeling nu in staat om veel sneller business en marketing innovaties te realiseren.
Wilt u meer weten, bel ons op 079-3681000
Of neem contact op met Pim Schouten.